Garantija minkštiems baldams

Garantija minkštiems baldams

Posted On spalio 22, 2015 at 6:13 am by / No Comments

Pirkėjo įsipareigojimai ir teisės garantiniam aptarnavimui

1. Atsiimant ar priimant baldus, reikia patikrinti jų komplektaciją, apžiūrėti, ar nėra pakuotės pažeidimų, kitokių trūkumų. Pastebėjus bet kokį trūkumą nedelsiant parodyti jį baldus pristačiusiems darbuotojams. Vėliau pretenzijos dėl tokių trūkumų nėra priimamos.

2. Per dvi dienas nuo baldų gavimo pranešti apie komplektacijos trūkumus ar transportavimo defektus. Kitaip prarandama teisė reikšti pretenzijas. Pretenzijos priimamos baldų įsigijimo vietoje, pateikiant prekės įsigijimo dokumentus.

3. Pirkėjas įsipareigoja gamintojo atstovui leisti apžiūrėti, reikalui esant perduoti baldus (ar jų dalį) remontui į gamyklą, jei įmanoma, leisti atlikti smulkius remonto darbus pirkėjo namuose.

4. Atsisakius ar nesuteikus galimybės duoti baldų ar jų dalies remontui, pirkėjas gamintojo ar pardavėjo atstovams raštu apie tai patvirtina, kitaip pirkėjo pretenzija laikoma nepagrįsta.

5. Pirkėjas turi teisę garantijos galiojimo laikotarpiu grąžinti ar pakeisti nekokybiškus baldus į kokybiškus, jei baldų suremontuoti neįmanoma.

6. Jei pateikiamos nepagrįstos pretenzijos, pirkėjas įsipareigoja padengti gamintojo atstovų atvykimo išlaidas.

7. Pirkėjas, pirkdamas baldus ar kitas prekes iš ekspozicijos, įsipareigoja apžiūrėti perkamas prekes, o pastebėjęs prekės trūkumus, savo pretenzijas dėl trūkumų pareikšti iki pirkimo. Jei pirkėjas nepareiškia pretenzijų dėl prekių, perkamų iš ekspozicijos, trūkumų apžiūros metu iki pirkimo, laikoma, kad trūkumų nebuvo arba trūkumai buvo aptarti.

8. Tuo atveju, kai pirkėjas perka prekes, kurių kaina yra sumažinta dėl gamybos ar kitokių defektų (taikoma ir iškomplektuotiems baldams), pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl trūkumų, kurie buvo pardavimo metu ir dėl kurių buvo sumažinta kaina.

Gamintojų ir jų atstovų garantiniai įsipareigojimai ir teisės

1. Savo lėšomis atlikti gaminių kokybės ekspertizę.

2. Nustatyti garantinio remonto būdą ir vietą.

3. Gamintojas garantinį remontą atlieką per suderintą laikotarpį.

4. Kol atliekamas garantinis remontas, gamintojas nesuteikia pakaitinių baldų.

5. Ginčų, susijusia su prekių trūkumų ar trūkumų atsiradimo priežasčių vertinimu, atvejais šalys gali reikalauti paskirti nepriklausomą ekspertizę. Šios ekspertizės išlaidas padengia šalis, kurios nenaudai priimtas sprendimas.

6. Gamintojas pasilieka sau teisę daryti pakeitimus.

Garantija negalioja jei:

–   nepateikiami gaminio įsigijimą patvirtinantys dokumentai;

–   trūkumai ir pažeidimai matomi pirkimo metu;

–   yra audinių raukšlėjimasis, susiklostavimas, atsirandantis dėl gaminimo technologijos;

–   baldų matmenų paklaida 5 cm lyginant su katalogo matmenimis;

–   yra apmušalų atspalvių Ir struktūros skirtumai, lyginant su pavyzdžiu;

–   apmušalai sugadinami, sutepami, nudažomi drabužių, dažiklių, netinkamų valymo priemonių;

–   yra pažeidimai, padaryti dėl pirkėjo kaltės, t.y. atsiradę dėl netinkamo baldų pervežimo, pernešimo ar stumdymo (nubrozdinimai, perpiešimai, įbrėžimai, pradūrimai ir pan.);

–   yra gyvūnų padaryti sugadinimai ar trūkumai;

–   padarytas baldų perdarymas be gamintojo žinios;

–   yra trūkumai ir pažeidimai, dėl kurių buvo sumažinta baldų pardavimo kaina;

–   yra pažeidimai, atsiradę nesilaikant priežiūros ir eksploatacijos taisyklių;

–   naudojimo metu atsiranda natūralus audinio išsitempimas, jam tampant laisvesniu, natūralus raukšlių susidarymas;

–   pirkėjas pats montuoja pažeistus baldų elementus, nepranešęs apie tai pardavėjui;

–   yra pagalvių, atramų, porankių ir sėdimos vietos minkštumo, stangrumo ir formos pasikeitimai, kurie atsirado dėl netaisyklingo baldų naudojimo, bet ne dėl konstrukcijos ar medžiagos broko;

–   yra išoriniai bei kiti defektai, baldus perkant iš ekspozicijos.

–   yra natūralus ir intensyvaus naudojimo pasėkoje atsiradęs nusidėvėjimas.

Pasibaigus garantiniam laikotarpiui ar atsiradus trūkumams bei defektams dėl Pirkėjo kaltės, baldų remontas atliekamas atskiru šalių susitarimu.

DĖMESIO!

Garantiniai įsipareigojimai negalioja, jeigu buvo pažeistos ekploatacijos sąlygos, padaryti fizinio ar mechaninio pobūdžio pažeidimai, brokas atsirado dėl nepriklausančių priežasčių (cheminio poveikio, gaisro ar pan.).

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *